صابون حلب مخصوص از بین برددن ویروس کرونا!

منظور ما از صابون حلب چه به صورت مایع و چه به صورت جامد آن دسته از پاک کننده های بدن است که با مواد طبیعی ساخته شده اند و در برخی موارد ممکن است حاوی مواد بیولوژیکی نیز باشند.

2 بار صابون طبیعی ارگانیک آرگان دست ساز آنتیک سنتی وگان – ضد پیری برای… صابون آرگان طبیعی دست ساز سنتی وگان عتیقه – ضد پیری برای…

محصولات ما در دسته های کوچک با روش های سنتی دست ساز هستند. تمام محصولات ما طبیعی هستند.

100% روغن های گیاهی و روغن آرگان استفاده شده است. هیچ افزودنی استفاده نمی شود …

صابون هایی در بازار وجود دارد:

صنعتی یا مصنوعی. فرموله شده با مواد پاک کننده چربی زدا و بر پایه روغن ها و سود سوزآور است.

طبیعی. عاری از مواد مصنوعی.

سبزیجات. فرمول آنها هر نوع ماده ای با منشاء حیوانی را حذف می کند، بنابراین لجن حلزون و همچنین عسل و شیر
ارگانیک. آلی.

مواد تشکیل دهنده آن نه تنها از طبیعت گیاهی است، بلکه صراحتاً از کشاورزی ارگانیک دارای گواهینامه AIAB آمده است.

صابون

در مورد صابون‌های طبیعی، ما 3 صابون طبیعی اصلی را خواهیم داشت که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، که بیشتر شناخته شده‌اند که مشتریان به شدت به آنها علاقه دارند:

صابون حلب
همانطور که قبلاً نوشته شد، این صابون از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است و اولین صابون در تاریخ محسوب می شود و نام خود را از شهری در سوریه امروزی گرفته است.

از روغن زیتون و روغن لورل تشکیل شده است (هر چه درصد روغن لورل بیشتر در فرمول موجود باشد ارزش آن بیشتر است) بنابراین کاملا طبیعی است و برای پوست های ظریف و کسانی که از عدم تحمل مواد مصنوعی و عطر رنج می برند توصیه می شود.

همچنین به دلیل چند منظوره بودن آن قدردانی می شود: پوست را تمیز می کند، همچنین برای مراقبت از بهداشت صمیمی، برای پاک کردن آرایش، اصلاح، مراقبت از مو، تمیز کردن لباس های شسته شده یا کشوهای عطرسازی، کمدها و اتاق های کوچک خانه مناسب است.

صابون مارسی

این صابون یکی از معروف ترین صابون ها است که عموما برای تمیز کردن لباس ها استفاده می شود.

در صورتی که در فرمول درصد بالایی از سود سوزآور علاوه بر روغن زیتون و اسانس وجود نداشته باشد، می توان از آن در مراقبت از بدن نیز استفاده کرد، البته از مصرف خودداری شود.