با ترکیب کشمش خراسان و لیمو ترش از چروک پوست خود جلوگیری کنید!!

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
ناگفته نماند که کشمش خراسان  میوه ضد پیری است.

سرشار از رسوراترول و آب است و به مبارزه با اثرات پیری کمک می کند: افتادگی پوست، چین و چروک، خشکی اپیدرم، لکه های تیره و غیره. سپس سبدهای میوه با 100 گرم انگور تحویل بگیرید: به اندازه ای است که به شما روح تازه ای بدهد.

6-کاهش مشکلات سنگین پا
اگر از احساس سنگین ساق پا و گزگز در پاهای خود رنج می برید، به احتمال زیاد انگور می تواند آن را درمان کند. به لطف آنتی اکسیدان های موجود در این میوه، یعنی رسوراترول و فلاونوئیدها، فشار خون مسئول این ناراحتی را کاهش می دهید.

کشمش خراسان

هنگام سفارش سبدهای میوه ارگانیک خود، مطمئن شوید که حاوی خوشه های انگور هستند. با هسته و پوست مصرف شود!

7-بهبود خلق و خو
آیا بلوزهای موقتی دارید که اغلب برمی گردند؟ با مصرف منظم انگور به نوسانات خلقی پایان دهید. این میوه حاوی ویتامین B6 است که نقش اساسی در تولید انتقال دهنده های عصبی و گلبول های قرمز دارد. بنابراین اکسیژن بهتر به تمام سلول ها منتقل می شود و در نتیجه سیستم ایمنی بدن شما تقویت می شود. با تقویت بدن، به حالت روانی متعادل تری دست خواهید یافت و در نتیجه احساس خوشایندی خواهید داشت.

8-محافظت در برابر عفونت های دهان
انگور سرشار از ویتامین C است و یک آنتی اکسیدان بسیار موثر در برابر عفونت های دندانی است. این باعث جذب بهتر آهن می شود که سلامت غضروف، لثه ها، دندان ها و استخوان ها را بهبود می بخشد. سپس به تحویل میوه به مطب فکر کنید: یک حرکت کوچک برای بهداشت دندان شما.

11 پاسخ
فادی چلحوب می گوید:
1 اکتبر 2021 ساعت 11:02 ق.ظ
آیا انگور برای بیمارانی که فشار خون دارند مضر است