روفرشی کشدار ترک 9 متری برای دوخت لباس عروس!

به طور کلی روفرشی کشدار ترک 9 متری، حتی اگر رنگ های متنوعی نداشته باشند، خاص و زیبا هستند.

عمدتا چهار یا پنج رنگ استفاده می شود، CIO؟

آنهایی که در محیطی که عشایر در آن زندگی می کنند وجود دارند. یکی دیگر از ویژگی های فرش عشایری، گره های نسبتاً بزرگ آن است.

حتی امروزه فرش با این روش ابتدایی نه تنها در چادر، بلکه در منازل روستایی تولید می شود.

ترفندهای زیادی وجود دارد که بتوانید یک فرش خوب، یک فرش ایرانی واقعی، یک فرش شرقی را تشخیص دهید.

یک شاخص مهم؟ طرح: در فرش های دستباف باید بیشتر باشد؟

روشن در پشت و در قسمت بالا (به نام پشم گوسفند) و به همین دلیل؟

در پشت، نخ‌های گره‌ها را می‌بینید که دور تار می‌چرخند و طرحی واضح را به شما نشان می‌دهند، در حالی که روی پرز، نخ‌های گره‌دار با دو سر بیرون می‌آیند و طرح کوچک‌تر را می‌بینید. ظریف.

یکی دیگر از نشانه های ساده تمایز؟

دقت پارچه: همه فرش های ماشینی صاف و دقیق هستند، چرا؟ آنها از یک رول تهیه می شوند که روی قاب مکانیکی اجرا می شود و بنابراین هیچ نقص و “لکه ای” ندارد.

از طرفی در فرش دستباف لبه ها و اندازه ها منظم نیست و در مورد آنها چطور؟ به دلایل مختلف

اول از همه به دلیل زمان لازم برای پردازش. مثلا در مورد فرش 2.5 * 1.5 متر کیفیت؟

کاشمر، 30 گره الگره [2]، باید تصور کنید که صنعتگر 30 نخ رنگی را روی 6.25 سانتی متر تار یا 230400 گره در هر متر مربع گره می زند. تقریباً شش ماه طول می کشد تا فرش را تمام کند و در تمام این مدت اثر بافندگی آویزان می ماند و اغلب توسط دست های مختلف کار می شود.

و آنجا؟ می توان؟ تعیین تغییر در ضخامت گره ها، ضخیم شدن همان، و در نتیجه PU؟

ممکن است اتفاق بیفتد که یک فرش ابتدا پهن و سپس در حین پردازش به طور نامحسوس باریک شود.

فرش قبل از عرضه به بازار نیاز به شست و شوی دقیق دارد، زیرا تار ماه ها بر روی ماشین بافندگی باقی مانده است، دست های بسیاری آن را لمس کرده اند و اغلب عرق کرده اند. و در حین شستشو، پنبه طبیعتاً جمع می شود و در نتیجه لبه ها و اندازه فرش می تواند نسبتاً نامنظم باشد.

مثلاً فرش‌های ایرانی زیبای اردبیل که در آذربایجان تولید می‌شود، هم به دلیل ویژگی‌های بافندگی و هم به دلیل چروکیدگی پنبه به کار رفته در تار و پود، کاملاً نامنظم هستند.

مراقب باشید، زیرا بی نظمی همیشه ارزش بیشتری را نشان نمی دهد: فرش باید تا حد امکان منظم باشد، بدون اینکه به کمال مطلق برسد، در غیر این صورت می توان شک کرد که ماشینی ساخته شده است.

بی نظمی ها؟ طرح، ویژگی اساسی فرش دستباف را تشکیل می دهد. اگر مثلاً فرشی را با نقش گل ارزیابی می کنید، متوجه می شوید که همان گل چنین نیست؟ هرگز در هر دو طرف یکسان نیست، چرا؟ می توان؟ دقیقاً روی مقوا کشیده شود، اما نمی توان آن را کاملاً مشابه روی قاب ساخت.