کشف قدیمی ترین ماکارونی صدفی ریز با قدمتی 400 ساله در کویت!

ذکر همه انواع ماکارونی صدفی ریز موجود در یک مقاله غیرممکن است.

دلیل؟ فقط در ایتالیا که میهن خوراکی پاستا محسوب می شود، صدها فرمت وجود دارد.

اما ماکارونی در سراسر جهان به خصوص در آسیا رایج است و فرمت های آن واقعاً زیاد است.

بنابراین، چند نوع پاستا وجود دارد؟ عدد دقیقی وجود ندارد، اما مطمئناً برخی از اشکال اصلی پاستا وجود دارد که باید شناخته شده و به طور طبیعی قدردانی شوند.

اگر نمی توان به شکل های ماکارونی موجود عدد مشخصی داد، این نیز درست است که برخی از انواع ماکارونی خود را به انواع خاصی از سس ها اختصاص می دهند.

قانون ذائقه شخصی همیشه صدق می کند، اما چه کسی هرگز تورتلینی را با پستو می خورد؟ ما سعی کرده‌ایم خودمان را در دنیای عظیم شکل‌های پاستا جهت‌گیری کنیم و در اینجا یک راهنمای عملی کوچک برای شناخت و قدردانی از آنها وجود دارد.

ماکارونی

انواع ماکارونی تازه

وقتی صحبت از ماکارونی تازه می شود، همه چیز جدی می شود.

ماکارونی تازه را می توان به دو گروه بزرگ تقسیم کرد: ماکارونی تخم مرغ تازه و ماکارونی تازه ساده.

ماکارونی تخم مرغ تازه شامل تالیاتل، تاگلیولینی، فتوچین، پاپاردل، کاپلینی (ایده آل برای سوپ)، اسپاگتی آلا چیتارا، گارگانلی، کوادروچی، مالتالیاتی، لازانیا، کانلونی و تمام بسته بندی های راویولی، تورتلینی، کاپلتی است.

ماکارونی تازه ساده فقط با بلغور و آب تهیه می شود.

برای این نوع غیرممکن است که از اورچیت، تروفیه، ترنت، پیزوکری (با آرد گندم سیاه)، استروزاپرتی، کاواتلی، مالتالیاتی، اشاره ای نکنیم. همچنین برای پاستاهای تازه بدون تخم مرغ، لفاف های راویولی سنتی ایتالیایی یا گیوزای سنتی آسیایی وجود دارد.

انواع ماکارونی خشک
ماکارونی خشک
انواع مختلفی از ماکارونی خشک وجود دارد. این ماکارونی حاصل یک روش خشک کردن است که برای نگهداری پاستا استفاده می شود. ماکارونی خشک را باید در مایع داغ برای آب رسانی مجدد بپزید. ماکارونی خشک را می توان به دو نوع اصلی تقسیم کرد: کوتاه و بلند.