کاشی استخری شیشه ای باعث شکسته شدن قیمت سنگ شد!!

به عنوان مثال، اگر حمام کم نور است و خیلی بزرگ نیست، توصیه می کنیم از رنگ های روشن، مواد ضد آب و کاشی های بزرگ استفاده کنید تا اتاق بزرگتر شود.

با این حال، همیشه خوب است به یاد داشته باشید که کاشی استخری شیشه ای نه تنها عملکرد زیبایی دارند، بلکه برای جلوگیری از تشکیل لکه و کپک، با اجازه دادن به رطوبت و بخار به سمت پایین، ضروری هستند.

در مورد رنگ ها، برای حفظ تعادل رنگی مناسب، توصیه می شود از قانون کلاسیک سه رنگ پیروی کنید. در صورتی که نمی خواهید کف موجود را تعویض کنید، انتخاب پوشش باید دقیق تر باشد تا همه چیز هماهنگ باشد. در طول این مرحله طراحی، تعریف یک بودجه مرجع برای درک موادی که باید استفاده شود ضروری است.

کاشی استخری شیشه ای

با این حال، تا جایی که به پوشش‌ها مربوط می‌شود، ما در Didonè Ceramiche معمولاً مشتریان خود را به پشتیبانی متخصصان این بخش هدایت می‌کنیم، نصاب‌های حرفه‌ای که قادر به اطمینان از انجام کار دقیق و به‌هنگام هستند.

آیا به دنبال پوششی برای حمام خود هستید؟ در تماس باش
اگر به دنبال پوشش های مدرن برای سرویس بهداشتی خود هستید، به حرفه ای بودن Didone Ceramiche اعتماد کنید. ما به مشتریان خود مشاوره رایگان برای پشتیبانی از انتخاب مناسب ترین مواد برای روکش حمام و خدمات نصب انجام شده توسط تیم نصاب متخصص ما تضمین می کنیم. ما راه حل های سنتی و مدرن را با همکاری بهترین تامین کنندگان ملی و بین المللی ارائه می دهیم. همین الان برای بازدید از نمایشگاه وقت بگیرید.