پوست خام برای تبدیل به چرم و پالتو چرم

 

پوست گاو، پوست بز کوهی، پوست بره و پوست جولان (از گوزن و گوسفند نر) بیشتر برای ساخت ژاکت های چرمی و پالتو استفاده می شود.

در کارخانه فرآوری گوشت، پالتو چرم زنانه درسا پوست از حیوان جدا می شود. (امروزه، مانند گذشته، پوست حیوانات از محصولات جانبی صنعت گوشت است. دامداران، گاوها را فقط به خاطر پوستشان نمی کشند.)  برای نگهداری آن بلافاصله در یخچال، نمک یا بسته بندی در بشکه های آب نمک (آب نمک) بسته بندی می شود.

از تجزیه سپس پوست به دباغی فرستاده می شود، جایی که تحت یک سری فرآیندها برای حفظ دائمی (جلوگیری از پوسیدگی) و نرم شدن آن قرار می گیرد.

مواد خیاطی که معمولاً از فروشندگان خارجی خریداری می شوند، در کارخانه پوشاک نگهداری می شوند. این مواد عبارتند از: نخ، آستر، نوار درز، دکمه، گیره و زیپ.

فرآیند آماده سازی

قبل از اینکه پوست پالتو چرم دخترانه مارال خام برای تبدیل آن به چرم  مورد استفاده شیمیایی قرار گیرد، باید کاملاً تمیز شود و موها از بین برود.

این مراحل تضمین می کند که هر گونه باکتری عامل پوسیدگی به طور کامل از بین می رود.

پیرایش و تمیز کردن

پوست ها بر اساس اندازه، وزن و پالتو چرم مشهد زنانه ضخامت بریده و مرتب می شوند. آنها در طبل های گردان پر از آب، مواد شوینده و باکتری کش ها (مواد) خیس می شوند.

عواملی که میکروارگانیسم ها را از بین می برند).

این فرآیند خیساندن نمک، کثیفی و خون و همچنین پروتئین هایی را که می توانند رشد باکتری ها را تشویق کنند، از بین می برد.

پالتو چرم درسا موها با استفاده از اسپری های شیمیایی یا محلول های آهک برداشته می شوند.

موهای زائد بیشتر با خراشیدن خراشیده می‌شوند، فرآیندی که باعث از بین رفتن پوسته‌ها یا موهای ناخواسته، کثیفی و سایر مواد باقی‌مانده در فولیکول مو پس از ریزش مو می‌شود.

اسکاد زدن با دست و با چاقوهای کسل کننده یا با دستگاهی که اسکادها را فشار می دهد انجام می شود. پوست ها دوباره شسته می شوند تا مواد شیمیایی باقیمانده از بین بروند.

 

  • منابع:
    1. Leather Jacket
  • تبلیغات: 
    1. فروش این وسایل کشور را از فقر نجات داد!
    2. راه های مختلف شاد بودن!!!!
    3. 5 روش برای ثروت آفرینی با ذهن
    4. گل ارکیده ای که 60 متر رشد کرده است!