مصرف روزانه لوبیا چیتی شاهسوند شما را از سکته در امان نگه می دارد!

چگونه لوبیا چیتی را در خانه نگهداری کنیم؟
در هنگام خرید به شما توصیه می کنیم دانه های سالمی را انتخاب کنید که دچار شکستگی نشوند، به خصوص اگر به دنبال نگهداری آن ها در منزل هستید. زمانی که تصمیم به خرید کنسرو لوبیا چیتی می‌گیرید، لوبیا چیتی از پیش بسته‌بندی می‌شود، اما بسیاری از فروشگاه‌ها لوبیا چیتی را به صورت عمده ارائه می‌کنند تا بتوانید مقدار مورد نیاز خود را خریداری کنید و در نتیجه تفاوت کمی در هزینه وجود دارد.

لوبیا چیتی را می توانید در ظرف دربسته در داخل کمد یا مکانی تاریک نگهداری کنید.

وقتی لوبیا چیتی شاهسوند را به درستی نگهداری کنید تا 12 ماه قابل خوردن می مانند. وقتی لوبیا چیتی پخته شود، وقتی در یخچال در ظرف دربسته قرار می گیرد، فقط به مدت 3 روز تازه می ماند.

لوبیا چیتی شاهسوند

چگونه لوبیا چیتی را تهیه کنیم؟
قبل از پختن لوبیا چیتی می توانید ابتدا آنها را بشویید تا از شر هر گونه آلودگی که ممکن است روی آن جمع شده خلاص شوید و همچنین مطمئن شوید که لوبیاهای ترک خورده یا شکسته را جدا کرده و سپس 3 فنجان آب را بجوشانید و به یک فنجان لوبیا چیتی اضافه کنید. به مدت 20 دقیقه روی حرارت ملایم بپزید، معمولاً زمان مورد نیاز شما، پخت بستگی به ذائقه و تمایل شما به ته نشین شدن غذا دارد.

اگر از خوردن لوبیا چیتی لذت می برید به شما توصیه می کنیم به جای استفاده از کنسروهای حاوی درصد چربی و نمک، خودتان آن را در منزل تهیه کنید، پس از پخته شدن لوبیا چیتی می توانید آن را به تابه اضافه کنید و در زیتون سرخ کنید. به مدت 5-7 دقیقه روی حرارت متوسط ​​روغن بزنید، سپس لوبیاها را له کنید.باتو سیب زمینی ها را له کرده و ادویه هایی مانند پودر فلفل قرمز، زیره سبز یا نمک به دلخواه اضافه کنید.