قتل تازه داماد با قابلمه استیل هافنر!

53 درصد زنان از ظروف استیل در آشپزخانه استفاده می کنند

با توجه به نتایج تحقیقاتی که شرکت امسان تحقیقاتی سیا اینسایت را به بهره برداری رساند.

در حالی که 93 درصد از زنان نمی توانند از اجاق گاز استیل در آشپزخانه خود صرف نظر کنند، 91 درصد از آنها زودپز را ترجیح می دهند.

این گزارش نشان می‌دهد که استفاده از تابه‌ها و قابلمه استیل هافنر در استان‌های غیرکلان‌شهری بیشتر است.

این نشان می‌دهد که کم‌مصرف‌ترین محصول در آشپزخانه‌ها تابه مینای ۵ درصدی است.

به عنوان بازتابی از عادات از گذشته تا به امروز، آشپزخانه یکی از مکان هایی است که زنان در تصمیم گیری های خرید خود بیشترین فعالیت را دارند.

آشپزخانه؛ این مرحله ای است که زنان می توانند خود را ثابت کنند زیرا به آنها امکان می دهد با دوستان چت کنند، از قهوه لذت ببرند و وعده های غذایی خوشمزه امضا کنند.

قابلمه استیل هافنر

93 درصد از زنان از ظروف استیل در آشپزخانه خود دست نمی کشند

با این آگاهی، امسان تحقیقات بازار مهمی را انجام داد تا محصولاتی را که زنان نمی توانند در آشپزخانه هایشان کنار بگذارند، آشکار کند.

بر اساس گزارش تحقیقات آگاهی و ادراک برند که توسط Emsan به شرکت تحقیقاتی سیا اینسایت سفارش داده شده است. 93 درصد از زنان از ظروف استیل در آشپزخانه خود دست نمی کشند.

اگرچه تعصبی در مورد استفاده از زودپز وجود دارد، اما 91 درصد از زنان همچنان زودپز را ترجیح می دهند. این گزارش نشان می‌دهد که استفاده از تابه‌ها و قابلمه‌های سرامیکی در استان‌های غیرکلان‌شهری بیشتر است.

این نشان می‌دهد که کم‌مصرف‌ترین محصول در آشپزخانه‌ها تابه مینای ۵ درصدی است.

در هنگام خرید ظروف شیشه ای، 85 درصد از زنانی که کاربردی ترین محصولاتی را که می توانند در آشپزخانه به بهترین شکل ارائه کنند، ترجیح می دهند، غیر قابل احتراق و نچسب نیز هستند.

پان با 81 درصد پانل فولادی را ترجیح می دهد. این تحقیق که میزان افرادی که ظروف پخت و پز ریخته گری را انتخاب می کنند را 10 درصد نشان می دهد، نشان می دهد که میزان کسانی که ظروف لعابی را ترجیح می دهند 6 درصد است.