رو نمایی از درشت ترین گردو میاندواب در سالن تئاتر تهران!

گردو خطر سرطان را کاهش می دهد دانشمندان هنوز در حال تحقیق هستند، اما از قبل مشخص شده است که اسیدهای موجود در آجیل دارای اثر ضد توموری هستند – آنها مواد سرطان زا را متصل و غیرفعال می کنند. گردو واریس و هموروئید را درمان می کند. این شایستگی در برگ گردو است.

گردو میاندواب به دلیل داشتن روی و ماده ای با خاصیت ضد باکتری ظاهر پوست را بهبود می بخشد. ویتامین های A و E مشتق شده از آجیل و کوآنزیم Q10 نیز در لوازم آرایشی برای پوست های بالغ استفاده می شود.

گردو مشکلات معده را کاهش می دهد خواص ضد باکتریایی قوی گردو – روی استرپتوکوک ها، استافیلوکوک ها، باکتری های شکمی تأثیر می گذارد. آنها همچنین می توانند در مبارزه با انگل های دستگاه گوارش مفید باشند.

گردو سیستم عصبی را تقویت می کند گردو به دلیل دارا بودن اسید، تاثیر مثبتی بر سلول های عصبی دارد.

گردو میاندواب

این عمل همچنین مقدار قابل توجهی اسید فولیک و منیزیم را افزایش می دهد. گردو عملکرد مغز را بهبود می بخشد به دلیل داشتن مقدار زیادی فسفر، گردو تاثیر بسیار خوبی بر کارایی فرآیندهای فکری دارد، مصرف آن به ویژه به کسانی که مطالعه می کنند توصیه می شود.

مس و منگنز همچنین تأثیر مفیدی بر عملکرد مغز دارند، همچنین اسید لینولنیک، یک چربی غیراشباع چندگانه که بدن از آن اسیدهای چرب امگا 3 تولید می کند، که یکی از اصلی ترین “مواد ساختمانی” سلول های مغز است.

گردو به دلیل خواصی که دارد، عصاره گردو را می توان در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی برای مراقبت از موهای چرب و همچنین موهای مستعد شوره سر یافت، زیرا خاصیت نرم کنندگی دارد و اثر ضد التهابی روی پوست سر دارد.

و خاصیت رنگ دهی آن اغلب در شامپوها و لوسیون های موهای تیره استفاده می شود و همچنین به دلیل حفظ رنگ موها را نرمتر می کند.