دستگاه قهوه ساز صنعتی فائما با قیمت طلا برابری می کند!

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با دستگاه قهوه ساز صنعتی فائما و انواع مختلف آن صحبت کنیم پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

Keurig یک قهوه ساز است که هر بار یک فنجان قهوه دم می کند. دارای یک مخزن آب است که فضایی است که آب را در آن قرار می دهید. مخزن آب را می توان در مواقعی که نیاز به پر کردن مجدد دارد، برداشته و با آب تازه و سرد پر کرد.

این دستگاه همچنین دارای فیلتر ذغالی است که قبل از تهیه قهوه، ناخالصی ها را از آب پاک می کند. دستورالعمل های دستگاه به شما می گوید که چگونه Keurig خود را برای اولین بار راه اندازی کنید.

شما باید مخزن را با آب سرد پر کنید و سپس با فشار دادن دو بار “دم کردن” و بدون K-Cup آن را بشویید.

این فرآیند هر گونه باقیمانده تولید را از اجزای داخلی دستگاه حذف می کند تا آنها آماده باشند تا یک فنجان قهوه عالی شما را درست کنند! همچنین دو نسخه مختلف وجود دارد: Keurig 1.0 و Keurig 2.0 که نسخه دوم پیشرفته تر و کارآمدتر از نسخه قبلی خود است.

سیستم Keurig 1.0 فقط با غلاف های K-Cup کار می کند، در حالی که سیستم جدیدتر می تواند از غلاف های K-Cup و غلاف های دارای مجوز Keurig (از جمله موارد برندهای دیگر) استفاده کند.

دستگاه قهوه ساز صنعتی فائما

هر دو در مورد استفاده روزانه از روند مشابهی پیروی می کنند:

اولین قدم پر کردن مخزن با آب است. استفاده از آب سرد یا دمای اتاق بسیار مهم است زیرا در صورت استفاده از آب گرم، دستگاه دمای مناسبی را تولید نمی کند. همچنین مهم است که مخزن را بیش از حد پر نکنید، زیرا این امر می تواند باعث سرریز شدن آن و آسیب به Keurig شما شود. پس از پر کردن آن، قبل از رفتن به مرحله 2، حتماً درپوش را محکم باز کنید.

سپس یک K-Cup را با باز کردن درب آن و قرار دادن آن در دهانه جلویی که قهوه از آن خارج می شود، داخل دستگاه قرار دهید.

مطمئن شوید که دانه‌های قهوه یا اشیاء دیگری در داخل آن وجود ندارد، زیرا می‌توانند کوریگ شما را مسدود کنند! اگر مواردی وجود دارد، قبل از ادامه باید آنها را حذف کنید.

هنگامی که کی کاپ در جای خود قرار گرفت، درب آن را ببندید و دکمه “دم کردن” را فشار دهید. دستگاه چند دقیقه طول می کشد تا گرم شود و سپس شروع به دم کردن قهوه شما می کند!

وقتی چراغ جلو خاموش شود، متوجه خواهید شد که این کار تمام شده است. به سادگی K-Cup را بردارید و از قهوه خود لذت ببرید.