خبری مبنی بر اینکه گاو هایی که پنیر پیتزا بسته ای خورده بودند شیر بیشتری تولید کرده اند

آیا عاشق تکه‌های پنیر موزارلا هستید که از بالای پنیر پیتزا بسته ای ذوب می‌شوند و به تابه می‌رسند تا تکه‌های ترد و کاراملی درست کنند؟ سرآشپز جان طعم آن قطره های پنیری را گرفته و میان وعده ای از چیپس پیتزا درست کرده است.

TikTok با ایده‌های میان‌وعده‌ای مانند چیپس پیتزا که فقط با چند ماده تشکیل می‌شود، سر و صدا دارد. پنیر را خرد کرده و روی تابه به صورت توده های کوچک در می آورند. پنیر با سس مارینارا و رویه هایی که طعم پیتزا را بدون پوسته تقلید می کند.

در دیسک های ترد ذوب می شود. یک امتیاز این است که این لقمه های خوشمزه بدون کربوهیدرات و گلوتن هستند!

چگونه چیپس پیتزا را حتی بهتر کنیم
این چیپس پیتزا را برای میان وعده‌های لقمه‌ای درست کنید یا وقتی هنوز گرم هستند آن‌ها را خم کنید و برگ‌های آرگولا را برای یک خوراکی از نوع تاکو اضافه کنید. امکانات بی پایان هستند.

بنابراین ما را به فکر کردن و به اشتراک گذاشتن واداشت. در اینجا حتی ایده های بیشتری برای سرو این چیپس برای رفع هوس پیتزا وجود دارد.

انتخاب های پنیر خود را مخلوط کنید
از آنجایی که پایه این چیپس ها خود پنیر است، در تهیه این ماده اصلی دقت کنید. سرآشپز جان در دستور پخت خود پیشنهاد می کند که از قسمت بزرگ رنده برای پنیر پروولون و موزارلا و قسمت کوچکتر برای پارمیجانو-رجیانو استفاده کنید.

پنیرهای مختلف بافت های متفاوتی دارند و کناره رنده با سوراخ های بزرگ برای پنیرهای نرم بهتر عمل می کند. از طرف دیگر رنده با دهانه های کوچکتر برای بلوک های پنیر سفت استفاده کنید.

سرآشپز جان همچنین توصیه می کند از صرف نظر کنید و پنیرهای خود را رنده کنید. آسان است و به دلیل طراوت طعم آن ارزشش را دارد.

انواع دیگر پنیر را با چیپس پیتزا نیز امتحان کنید. فونتینا گزینه خوبی برای پنیر ذوب شده همراه با گودا یا مونتری جک است. پنیر سفت مانند پارمزان می تواند به ترکیب مواد آجیلی اضافه کند.

از سس مارینارا برای طعم پیتزا استفاده کنید
مواد تشکیل دهنده پیتزا شامل سس مارینارا با طعم گوجه فرنگی و پنیری است که ذوب می شود و همه چیز را با هم ترکیب می کند. دستور پخت چیپس پیتزا سرآشپز جان از سس گوجه فرنگی برای یک ماده برجسته و همچنین بخش مهمی از مونتاژ میان وعده استفاده می کند.

یک عروسک کوچک مارینارا به عنوان راهی برای چسباندن رویه ها روی پنیر رنده شده در حین ذوب شدن به شکل چیپس در فر عمل می کند. برش‌های پپرونی یا سایر گوشت‌ها مانند soppressata یا prosciutto، هنگام پخت چیپس توسط سس نگه داشته می‌شوند.