با گرد لیمو گلها رشد مو های خود را دو برابر کنید!!

فواید گرد لیمو گلها دفع کننده سموم است، زیرا به دلیل توانایی در کشتن باکتری های مضر موجود در دستگاه گوارش به عنوان یک ضد عفونی کننده برای روده ها عمل می کند و همچنین توانایی دفع مواد زائد و سموم را از بدن دارد.

اشتها آور است زیرا حاوی تعدادی عناصر است که به این امر کمک می کند، مانند: ویتامین B2، کلسیم، پتاسیم و ریبوفلاوین، بنابراین می توان از آن برای باز کردن اشتها با افزودن آن به آب زنجبیل استفاده کرد.

مفید برای قلب و ادرار آور، زیرا مطالعات نشان داده است که لومی عضله قلب را فعال می کند و ضربان قلب آن را تنظیم می کند که به درمان تپش قلب کمک می کند و همچنین از احتباس ادرار و حفظ سرعت طبیعی ادرار و تصفیه خون و دفع خون کمک می کند.

گرد لیمو

زايمان براي تقويت سيستم ايمني و جبران کمبود ويتامين C در هنگام زايمان و رفع احساس خستگي و فرسودگي ناشي از آن.

مفید برای لاغری مطالعات نشان داده است که توانایی بالایی در حل کردن چربی و سوزاندن کالری بیشتر دارد و همچنین جبران کننده عناصری است که بدن در نتیجه کاهش میزان غذای خورده شده در حین عمل لاغری از دست می دهد.

نحوه خشک کردن لیمو لیمو خشک با جوشاندن مواد لازم: لیموی تازه کوچک. یک قاشق غذاخوری نمک. طرز تهیه: لیمو را اگر درشت بود نصف کنید یا اگر کوچک بود یک دانه کامل بگذارید.

در یک قابلمه بزرگ مقداری آب بجوشانید و به آن نمک اضافه کنید. لیمو را به آب اضافه می کنیم و بسته به اندازه لیمو 3 تا 5 دقیقه می گذاریم تا بجوشد.

لیمو را از آب خارج کرده و به خوبی از آب صاف می کنند، سپس می گذاریم تا خشک شود و تا زمان استفاده در شیشه می گذاریم