با حمام شوید خشک کوهی پوست خود را پاکسازی کنید!

ستور العمل های ساده با شوید
برخی از راه های سریع و ساده برای استفاده از شوید خشک کوهی شامل دستور العمل های زیر است. به راحتی آن را با گیاهان اضافی و تغییرات خود مطابق میل خود تنظیم کنید.

سس شوید آسان: ½ فنجان شوید خرد شده را در یک فنجان ماست ساده مخلوط کنید. کمی آب لیموی تازه و یک حبه سیر خرد شده اضافه کنید. با نمک کوشر مزه دار کنید. این سس شوید به خوبی با کیک های ماهی قزل آلا یا کرودت تازه وگان ترکیب می شود.

سیب زمینی دوبل کباب شده: فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

سیب زمینی ها را به اندازه مکعب برش دهید و روی یک تابه که با کاغذ روغنی پوشانده اید قرار دهید. سیب زمینی ها را با 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید و با شوید خشک، نمک و فلفل بپاشید.

45 دقیقه تفت دهید تا نرم و طلایی شود. سیب زمینی های پخته شده را با برگ های شوید تازه خرد شده بپاشید و گرم سرو کنید.

شوید خشک کوهی

شوید خشک را باید در یک ظرف ادویه در بسته در یک کابینت ادویه خشک، تاریک و خنک نگهداری کنید.

شوید تازه اگر شسته شود، با دقت خشک شود، به آرامی در یک حوله کاغذی پیچیده شود و در یک کیسه زیپ دار در یخچال نگهداری شود، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

شوید در حال رشد
شوید یک گیاه آسان برای باغبان خانگی است. آنها بهترین رشد را زمانی دارند که از بذر رشد کنند نه از پیوند. دانه های شوید را ترجیحاً پس از آخرین یخبندان زمستانی، در محلی با نور خورشید زیاد بپاشید. بذرها را به آرامی با خاک بپوشانید و به منطقه آبیاری خوبی بدهید.

کاشت در سایه جزئی باعث کاهش محصول شوید، بنابراین آفتاب کامل را هدف قرار دهید.

گیاهان باید پس از دو هفته ظاهر شوند. قبل از برداشت دو هفته دیگر اجازه دهید تا رشد کنند. شما نیاز به هرس منظم برگ دارید و برداشت را در طول تابستان ادامه دهید.

گیاهان شوید میزبان لارو پروانه دم پرستو هستند. تعجب نکنید اگر آنها را در حال ضیافت با شوید تماشا کنید – بعداً در تابستان با پروانه های زیبا پاداش خواهید گرفت.