با استفاده از سرامیک پذیرایی طرح چوب نمای داخلی منزل خود را تغییر دهید

سه سال پیش، رهبران صنعت کاشی و سرامیک پذیرایی طرح چوب گرد هم آمدند تا چیزی را ایجاد کنند که اکنون چرا سرامیک نامیده می شود. این ابتکار تلاش مشترک صنعت کاشی برای ترویج استفاده و مزایای کاشی و سرامیک است.

در سه سال گذشته، با مشارکت سازمان‌ها و تولیدکنندگان پیشرو صنعت که مرتباً به محتوای قوی Why Tile اضافه می‌کنند، Why Tile به منبع آموزشی کلیدی صنعت کاشی برای ابزارهای رایگان اطلاعاتی، الهام‌بخش و دارایی‌های مرتبط با کاشی تبدیل شده است.

در اینجا اطلاعاتی در مورد مکان و نحوه استفاده از کاشی ارائه می دهد، توضیحاتی در مورد اینکه چرا کاشی باید نسبت به سایر مواد انتخاب شود. به علاوه، سایت منبعی غنی از طراحی و سبک الهام بخش است.

مایر افزود که ابزارهای کاربردی و صنعتی با در نظر گرفتن متخصصان معمار طراحی تولید می شوند.

ابزار چرا کاشی می تواند به متخصصان کمک کند تا طرح هایی را با استفاده از کاشی های سرامیکی برای طیف گسترده ای از اهداف ایجاد کنند.

بسیاری از اطلاعات بر اساس صنایع، مانند استفاده از کاشی در محیط‌های خرده‌فروشی، شرکت‌ها و مراقبت‌های بهداشتی، یا بر اساس کاربرد، مانند استفاده از کاشی برای حمام، آشپزخانه و سقف مرتب‌سازی می‌شوند.

برای کسانی که به دنبال الهام هستند، Why Tile یک گالری طراحی قوی ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند فضاهای زیبایی را که می توانند ایجاد کنند تصور کنند.

گالری همیشه در حال رشد در حال حاضر دارای بیش از 800 عکس است که می تواند بر اساس مسکونی، تجاری، صنعتی، پروژه، سبک کاشی، دکوراسیون و رنگ فیلتر شود.

WhyTile.com همچنین انواع مطالعات موردی و ویدئوها را برای استفاده توسط متخصصان صنعت ارائه می دهد. این سایت بیش از دوجین مطالعه موردی را به نمایش می گذارد که مزایای کاشی را در سناریوهای واقعی، از جمله کاربردهای تجاری، صنعتی و مسکونی به تفصیل شرح می دهد.

این ویدیوها شامل نه ویدیو در مورد کاشی و سرامیک به عنوان یک انتخاب مطمئن، هشت ویدیو در مورد کاشی و سرامیک به عنوان ایده آل برای هر برنامه و هفت ویدیو در مورد بحث نیروی کار واجد شرایط است.