استیو جابز با فروش موهایش شرکت اپل را تاسیس کرد

برخی مردم بر این باورند که استیو جابز با فروش موهایش به قیمتی بالا توانست شرکت اپل را در کمنرین زمان ممکن تاسیس نماید. این ادعای دروغین همان سالها توسط استیو جابز رد شد!

همبرگر گوشت اصفهان

یکی از انواع مواد غذایی که از گوشت گاو تهیه می ‌شود همبرگر با چیپس خانگی نام دارد که در شهر اصفهان طرفداران بسیاری دارد و مصرف بالایی در بین جوانان این شهر دارد. این ماده غذایی به ‌صورت کبابی و یا روش سرخ کردن در فست فودیها و ساندویچیها مورد استفاده قرار می ‌گیرد و جزو محبوبترین ساندویچها می ‌باشد. در ساندویچی های معتبر قیمت همبرگر گوشت بسیار مناسب می باشد.

موزاییک ایرانی

موزاییک هایی که در کشور ما تولید می شوند علاوه بر این که با مرغوبیت زیاد خود افراد خریدار را به سوی خود فرا می خوانند قیمت مناسبی هم دارا می باشند. قیمت موزاییک ایرانی با کیفیتی تضمینی در طرهای متنوع و درجه یک از طریق سایت فروش شناخته شده به اطلاع افراد خریدار می رسد. شما می توانید با مراجعه به سایتهای مختلف از قیمت موزاییک مطلع شوید.

مایع دستشویی داو

با وجود طیف گسترده‌ای از تولیدکنندگان انواع شوینده‌ها و محصولات بهداشتی مثل مایع دستشویی، مایع دستشویی داو همواره یکی از پرطرفدارترین برندها برای این محصول می‌باشد. یکی از نکاتی بهداشتی مهمی که رعایت آن همواره و از کودکی به ما آموخته شده است، شستشوی دست‌ها با آب و صابون پیش از صرف غذا و یا پس از انجام کارهایی است که در آن‌ها به طور واضح با مواد آلاینده سر و کار داریم.

فندق ایرانی

کیفیت و طراوت محصول فندق ایرانی زبانزد خاص و عام می باشد و انواع آن ها در مدل ها و بسته بندی های گوناگونی به بازار عرضه می شوند؛ فندق تازه طعمی دلنشین دارد و در میان مغز های دیگر به طور چشمگیری محبوب و پرطرفدار است. این محصول معمولا در نواحی شمالی و مناطق کوهستانی کشور ایران تولید می گردد و در فصل پاییز زمانی که موقع استفاده این محصول است، عملیات برداشت آن انجام می شود.