استفاده از کلمپه نرم برای از بین بردن بوی بد یخچال استفاده می شود!

با وجود تمام فوایدی که کلمپه نرم برای بدن به همراه دارد، عبدین توصیه کرد در مصرف آن زیاده روی نکنید.

زیرا این کار مضرات زیادی را به بدن وارد می کند، زیرا حاوی درصد بسیار زیادی کربوهیدرات و چربی است، به طوری که ضرر آن در قندهای بیشتر از بدن است.

به صورت چربی است که به مرور زمان تجمع می یابد، مخصوصاً زمانی که تلاش بدنی کم و کم تحرکی وجود داشته باشد و در نتیجه چاقی که به نوبه خود باعث افزایش بار روی مفاصل و اندام تحتانی می شود.

وی افزود: مصرف زیاد کیک منجر به افزایش بسیار زیاد کلسترول خون می شود که بدن را مستعد ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می کند و بر ریه ها و کلیه ها نیز تاثیر منفی می گذارد.

کلمپه

و اشاره کرد که اشتها در سحر در اثر عادت کردن بدن به روزه کاهش می یابد، بنابراین در این مدت ترجیحاً یک تکه کیک و دو تکه بیسکویت یا یک تکه کیک و یک تکه کیک مصرف شود. بیسکویت و یک تکه پتی فور.

در مورد بیماران مبتلا به بیماری قلبی یا کلسترول بالا، عبدین توصیه کرد که فقط یک تکه کیک بخورند و قبل از آن از داروهایی استفاده کنند که چربی‌ها را در بدن حل می‌کنند، مانند داروهای حاوی اورلیستات یا کیتوزان.

وی افزود: موضوع برای دیابتی ها هم فرقی نمی کند، در صورتی که سطح قند بدن بیمار ثابت باشد، می تواند فقط یک تکه بیسکویت بخورد و ترجیحاً از کیک و بیسکویت دوری کند یا یک تکه از آن بخورد.

کیک ساده بدون افزودن شکر پس از معاینه پزشک خصوصی خود و در صورتی که سطح قند با بدن ناپایدار باشد ترجیح می دهد به هیچ وجه از آن استفاده نکند و نیاز به نوشیدن زیاد آب به مقدار زیاد و حداقل 3 لیتر دارد.

در طول روز، 2 لیتر آن در طول روز به دلیل فرا رسیدن تعطیلات در هوای گرم.