استفاده از کشمش بیدانه آفتابی در جواهرسازی برای ساخت انگشتر!

انواع کشمش
کشمش معروف در جهان
در کنار ایران کشورهای دیگری هم هستند که کشمش بیدانه آفتابی مرغوب تولید می کنند. برخی از این انواع کشمش در زیر ذکر شده است:

• مویز

مویز اساساً کشمش تیره است. آنها معمولا از یک نوع انگور باستانی تولید می شوند که در یونان معامله می شد. آنها همچنین به عنوان مویز زانت شناخته می شوند و اغلب با کشمش مخلوط می شوند و با میوه های خشک و آجیل مخلوط می شوند.

• موناککا

Munakka اساساً انگور خشک است که در مقایسه با کیسمیس از نظر اندازه بزرگتر است. موناکاها از کیسمیس خمیرتر هستند و قهوه ای رنگ هستند. Munakka برای درمان یبوست، تقویت استخوان ها و همچنین برای کمک به افزایش وزن شناخته شده است.

• کشمش شعله ای

کشمش شعله ای که به کشمش قرمز نیز معروف است از انگور قرمز تولید می شود. اندازه آنها بزرگ و رنگ تیره است. کشمش قرمز خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد و می تواند بینایی چشم را بهبود بخشد.

کشمش دعوت به عمل
حقایق تغذیه ای کشمش ایرانی
انواع کشمش دارای مقادیر متفاوتی از ارزش غذایی است.

100 گرم بهترین کشمش دارای 319 کیلو کالری، 68 گرم کربوهیدرات، 3.5 گرم فیبر غذایی، 1.25 میلی گرم آهن، 63 میلی گرم کلسیم و 0.2 گرم چربی است.

کشمش بیدانه آفتابی

منبع کاملی از انرژی است و دارای مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی، علاوه بر پروتئین و فیبر رژیمی است. ویتامین‌ها و مواد معدنی کشمش شامل پتاسیم، کلسیم، آهن و غیره می‌شود، بنابراین به‌عنوان یک میان‌وعده عالی برای رژیم‌های غذایی خاص محسوب می‌شود.

شما می توانید تا 1.5 فنجان کشمش در روز مصرف کنید.

آنها یکی از مغذی ترین میوه های خشک در جهان هستند. کشمش بدون کلسترول، سدیم کم و کاملاً بدون چربی است. به دلیل داشتن فیبر بالا، خوردن چند عدد کشمش در روز باعث بهبود حافظه و کاهش فشار خون می شود.

برای اشاره به برخی از فواید کشمش برای سلامتی لازم به ذکر است که:

ثابت شده است که آنها برای درمان انواع مختلف بیماری های قلبی با کاهش فشار خون و قند خون مفید هستند.
مطالعات نشان می دهد که به دلیل سطوح بالای آنتی اکسیدان ها، احتمال ابتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت، پوکی استخوان و سرطان وجود دارد.

قیمت در ایران
کشمش ایرانی جزو مرغوب ترین کشمش های دنیاست. کیفیت بالایی دارند و قیمت کشمش در ایران بسیار مقرون به صرفه است. قیمت معمولاً به نوع کشمش و کیفیت درخواستی شما بستگی دارد.

خلاصه اینکه

اکنون که از فواید کشمش ایرانی برای سلامتی مطلع شدید، وقت آن است که بهترین کشمش دنیا را در رژیم غذایی خود قرار دهید. اگر به دنبال کشمش ایرانی باکیفیت هستید می توانید به سایت کوروشفودز به عنوان یکی از بهترین تامین کنندگان و تولید کنندگان انواع کشمش ایرانی مراجعه کنید.