استفاده از کشمش آفتابی درجه یک به جای پماد سوختگی!

کشمش آفتابی درجه یک فواید بسیاری برای سلامتی دارد که مردم درباره آن صحبت نمی کنند.

مواد مغذی موجود در کشمش می تواند برای پوست، مو و بدن همه خانم ها معجزه کند. با استفاده از کشمش می توان سطح انرژی بدن زنان را نیز به راحتی افزایش داد.

کشمش همچنین دارای انرژی بسیار بالایی است. این بدان معنی است که سطح انرژی در بدن را به راحتی افزایش می دهد. یک مطالعه به عنوان مثال

همچنین اعتقاد بر این است که کشمش می تواند از سلامت قلب حمایت کرده و از انواع خاصی از سرطان در زنان جلوگیری کند.

کشمش

فواید کشمش سیاه برای روده بزرگ
کشمش سیاه یا قرمز سرشار از آنتوسیانین است، نوعی فنل که به میوه‌های قرمز، بنفش و سیاه رنگ می‌دهد. به گفته مرکز سرطان Memorial Sloan Kettering، آنتوسیانین ها ضد التهاب هستند و به پیشگیری از سرطان و محافظت از روده بزرگ و اعصاب آن در برابر آسیب کمک می کنند.

کشمش سیاه که در واقع سیاه نیست مگر اینکه با دی اکسید گوگرد خشک شود، به شیرینی کشمش معمولی نیست و ممکن است برای کسانی که به قند حساسیت دارند بهتر باشد.

فواید کشمش سیاه برای حافظه
فواید کشمش سیاه برای حافظه برای بهبود حافظه روزانه کشمش بخورید. انگور یک منبع عالی از رسوراترول است، یک ترکیب گیاهی که با جلوگیری از استرس اکسیداتیو در مغز به حفظ سلامت و عملکرد شناختی کمک می کند.

علاوه بر این، انگور حاوی مواد شیمیایی دیگری است که ممکن است به کاهش التهاب کمک کند.

آنتی اکسیدان طبیعی رسوراترول یک آنتی اکسیدان فلاونوئیدی است که در پوست و دانه انگور و برخی میوه ها مانند انواع توت ها و بادام زمینی یافت می شود.

رسوراترول همچنین در شراب قرمز به دلیل پوست انگور مورد استفاده در تخمیر یافت می شود. در بدن انسان، رسوراترول به اسید اولئیک تبدیل می شود و همچنین با تولید اکسید نیتریک مرتبط است که گردش خون را بهبود می بخشد.

رسوراترول حاوی آنتی اکسیدان های اضافی است که مغز را سالم نگه می دارد.