استفاده از روشویی کابینتی در اهواز ممنوع شد!

روشویی کابینتی
در حین بازسازی سرویس بهداشتی دیر یا زود زمان انتخاب روشویی کابینتی در اهواز فرا می رسد و در این صورت باید به انواع کابینت های آینه توجه ویژه ای داشت.

این گزینه یک جایگزین عالی برای یک آینه معمولی است، زیرا نه تنها یک مبلمان همه کاره و چند منظوره است، بلکه یک دکوراسیون عالی برای حمام است.

در عین حال، امروزه طیف گسترده ای از کابینت های آینه متنوع وجود دارد و انتخاب مناسب ترین مدل برای یک فرد ناآماده بسیار دشوار است.

در این مقاله معیارهای انتخاب کمد آینه ای را در نظر می گیریم و در مورد نکات خاصی صحبت می کنیم که هنگام در نظر گرفتن مدل های موجود در کاتالوگ باید به آنها توجه کنید.

روشویی کابینتی
چرا به کابینت آینه ای نیاز دارید؟
حمام مکانی است که ما روزانه در آن انواع روش های بهداشتی و زیبایی (شستشو، مسواک زدن، اصلاح، آرایش کردن) را انجام می دهیم. البته در عین حال از صابون، مسواک و خمیر، لوازم آرایشی و لوازم جانبی دیگر استفاده می کنیم.

ما آنها را معمولاً مستقیماً روی سینک، کابینت یا قفسه های بالای آن ذخیره می کنیم. اما دست و پا گیر و اغلب شلخته به نظر می رسد، به خصوص اگر فضای داخلی به سبک مینیمالیستی ساخته شده باشد و بطری ها و بطری های مختلف زیادی وجود داشته باشد.

کابینت آینه در حمام کلمبوس پلاس
کابینت آینه در حمام کلمبوس پلاس.

راه برون رفت از این وضعیت یک کابینت آینه ای است که به عنوان یک آینه عمل می کند و در عین حال فضای کافی برای ذخیره هر چیزی که نیاز دارید را دارد و به شما این امکان را می دهد که سطوح روی کابینت و سینک را تخلیه کنید.

قوانین انتخاب کابینت آینه عالی
برای اینکه کابینت آینه ای انتخاب شده نه تنها به بخشی هماهنگ از فضای داخلی تبدیل شود، بلکه سال ها به شما خدمت کند، لازم است تعدادی از عوامل را در نظر بگیرید. در این قسمت نکاتی را که در انتخاب یک ویژگی خاص باید به آنها توجه کنید را در نظر خواهیم گرفت.

اندازه
مانند معمولی ترین آینه ها، اندازه کابینت نیز باید بر اساس ابعاد مبلمان زیر آن انتخاب شود. روی سینک یا کابینت تمرکز کنید.