از ماسک جلبک دریایی می توان به جای بوتاکس نیز استفاده کرد

وقتی نوبت به روتین مراقبت از پوست شما می رسد، آیا چیزی آرامش بخش تر یا رضایت بخش تر از استفاده از ماسک جلبک دریایی یا لایه بردار وجود دارد؟

ماسک صورت علاوه بر اینکه احساس می کنید در یک اسپای مجلل هستید (در راحتی و حریم خصوصی خانه خود)، می تواند مزایای جدی مراقبت از پوست را نیز ارائه دهد.

چه بخواهید رنگ پوست خود را یکنواخت کنید، از خطوط و چین و چروک های ریز جلوگیری کنید، نواحی خشک را آبرسانی کنید، یا سلول های مرده پوست را از بین ببرید، ماسکی برای هر نوع مراقبت از پوستی که ممکن است داشته باشید وجود دارد.

با این اوصاف، به ویژه یک ماسک لایه‌بردار وجود دارد که باید در رادار شما باشد: ماسک صورت L’Oréal Paris Pure-Clay لایه‌بردار و تصفیه‌کننده صورت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد تشکیل دهنده و مزایای این ماسک لایه بردار صورت، به علاوه نحوه گنجاندن آن در روتین مراقبت از پوست، ادامه مطلب را بخوانید.

امتیاز: اگر یک ماسک این کار را برای شما انجام نمی دهد، نحوه استفاده از آن برای چند ماسک را نیز به شما آموزش خواهیم داد!

چه بخواهید چه نخواهید، هر روز سلول های مرده پوست، کثیفی و چربی می توانند روی سطح پوست شما جمع شوند.

اگر به درستی پاک نشوند، این ناخالصی‌ها می‌توانند جمع شوند و منجر به بزرگ شدن منافذ، لکه‌های ناهموار و حتی لکه‌ها شوند.

علاوه بر پاک کننده معمولی صورت صبح و عصر، افزودن یک ماسک لایه بردار صورت به رژیم هفتگی مراقبت از پوست می تواند واقعا به احیای پوست کدر، کثیف یا خشک کمک کند.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، استفاده از ماسک‌های صورت واقعاً سرگرم کننده است (و برای یکشنبه مراقبت از خود عالی است).

یکی از بهترین (و مرسوم‌ترین) موادی که هنگام انتخاب ماسک صورت باید به آن توجه کرد خاک رس است – و ماسک صورت لایه‌بردار و تصفیه‌کننده خاک رس خالص ما شامل سه نوع مختلف است!