از ایزوگام جنت دلیجان به عنوان بدنه ماشین لوکس استفاده شد!

در این مقاله، ارزیابی کیفیت ایزوگام جنت دلیجان با استفاده از روش استانداردسازی مقایسه‌ای با طیف‌سنجی شکست ناشی از لیزر (LIBS) نشان داده می‌شود.

در اینجا، غلظت جرمی کربن و هیدروژن، به عنوان عناصر اساسی تار، نسبت به کلسیم، به عنوان یک عنصر نامطلوب، به عنوان پارامترهای اصلی برای تعیین کیفیت ایزوگام ها در نظر گرفته می شود.

از این رو، نسبت های شدت خط Hα هیدروژن (656.28 نانومتر)، باند (0، 0) CN (388.34 نانومتر) و باند (0، 0) C2 (516.52 نانومتر) به شدت خط یک بار کلسیم یونیزه (317.93 نانومتر) به عنوان نشانگرهای تعیین کننده برای پنج مارک مختلف ایزوگام شناخته شده در نظر گرفته می شود.

از نظر کیفی، طبقه‌بندی ایزوگام‌ها بر اساس این رویکرد مطابقت کامل با نتایج حاصل از طیف‌سنجی فروسرخ تبدیل فوریه (FTIR) دارد. در طیف FTIR، دو انتقال قوی‌تر 2849 cm-1 و 2917 cm-1 مربوط به ارتعاشات کششی متقارن و نامتقارن C-H نقش اصلی را در تجزیه و تحلیل نمونه‌ها بازی می‌کنند.

ایزوگام جنت دلیجان

علاوه بر این، نتایج به‌دست‌آمده از تجزیه و تحلیل پرتو ایکس پراکنده انرژی (EDX) به طور کمی نتایج LIBS را تأیید می‌کند. و در نهایت، برای آشکار کردن تفاوت‌های بین ایزوگام‌ها از جنبه‌های مختلف، از تحلیل تشخیص خطی (LDA) به عنوان یک رویکرد آماری استفاده می‌شود.

روشن کردن جزئیات ساختار فولادی آفریقا
به گفته جان گیچوهی، مدیر عملیات در شرکت ضد آب کنیا، اکثر پیمانکاران به دنبال حذف عایق رطوبتی به عنوان راهی برای صرفه جویی در هزینه هستند.

برخی نیز بر این باورند که نمی توان به ضد آب بودن اعتماد کرد. او می‌گوید: «برعکس، وقتی عایق‌سازی پس از تکمیل ساختمان انجام شود، کل فرآیند به یک امر گران‌قیمت تبدیل می‌شود.

گیچوهی می افزاید: «به عنوان مثال، برای ضد آب کردن یک کف، باید کل منطقه حفاری شود و کار از نو انجام شود.

علاوه بر این، آقای مصطفی جوادوالا از Build Core Chemicals در هند تأیید می‌کند که داشتن کمی دانش فنی و اعتماد به محصولی که می‌خرید مهم است تا مطمئن شوید که برای چیزی که دریافت می‌کنید پرداخت می‌کنید.